Надмірний формалізм або відсутність компетентності працівників УКРСИББАНКУ

ℹ️ Дорогі друзі та колеги! Хочу розповісти вам як відсутність компетентності юридичного департаменту Ukrsibbank BNP Paribas Group може призвести до суттєвих незручностей та, як наслідок, небажання бути клієнтом даного банку.

📥 Мій клієнт у 2008 році, під час оформлення іпотеки, здав оригінал договору купівлі-продажу квартири на зберігання банку.

Закривши, нарешті, іпотеку клієнт отримав право повернути свій договір. Щоб не витрачати свій час, звернувся до мене з метою правового супроводження.

📄 Маючи повноваження представника клієнта у формі нотаріальної довіреності з чітко визначеними повноваженнями на отримання документів від банку, в тому числі і тих, які становлять банківську таємницю, я звернувся із заявою до відділення УКРСИББАНКУ в інтересах мого довірителя.

☎️ Однак, згодом мені зателефонували із відділення і повідомили, що довіреність не відповідає вимогам банку, не містить конкретики щодо отримання відповідного договору купівлі-продажу, і, на думку представників юридичного департаменту банку, я не маю відповідних повноважень.

🤬 Моєму здивуванню не було меж. Це ж якими треба бути некомпетентними, щоб відмовити представнику із повним та необхідним переліком повноважень у нотаріальній довіреності⁉️

😐 Врешті, моєму клієнту довелося витрачати свій час і особисто забирати документи.

🤦‍♂️ Однак, згодом банк визнав, що я мав всі необхідні повноваження.

😡 Залишилося тільки зрозуміти: чи це надмірний формалізм з метою захисту прав клієнтів чи відсутність компетентності у працівників юридичного департаменту УКРСИББАНКУ?

Друзі, як ви вважаєте❓️

#адвокат#юрист#довіреність#банк#укрсиббанк#некомпетентність#формалізм#attorney

1
Зворотний дзвінок